پالایشگاه قیر تهران

توسطمدیریت

پالایشگاه قیر تهران

پالایشگاه قیر تهران پاسارگاد، پالایشگاه های خصوصی و دولتی تولید قیر در تهران و اصفهان، جهت تولید قیر استاندارد ماده‌ای به نام VB یا وکیوم باتوم Vacuum Bottom که باقیمانده در کف برج پالایش نفت خام میباشد را با حرارت 250 درجه سانتیگراد حرارت و هوادهی کرده و تبدیل به انواع قیر میکنند.

پالایشگاه قیر در تهران شرکت هایی مانند شرکت نفت پاسارگاد(POC) ، پالایش قیر کسری، پالایشگاه قیر پارسیان انرژی و غیره در کنار بیش از 370 پالایشگاه برای تولید قیر 60/70، 85/25، 85/100  کار می کنند.
خاورمیانه قیرهای تولیدی خود را در تمام رده ها به صورت عمده و محموله های کانتینری از طریق بندر “جبل علی” به سراسر دنیا صادر می کند. میزان صادرات خاورمیانه 5 میلیون تن برآورد شده است. خوب است بدانید که در برخی ایالت های هند، دولت فقط انواع خاصی از قیر ( جی یا پاسارگاد) را از پیمانکاران قبول می کند.

تاسیسات تولید پالایشگاه قیر تهران پاسارگاد ظرفیت 100000 بشکه در روز ظرفیت فرآیند نفت خام و 15.000 تن در روز ظرفیت تخلیه را دارد. این شرکت از طریق تأسیس کارخانه محصولات نفتی با کیفیت بالا تولید کرده است.
این پالایشگاه با بررسی های منظم در حال تولید قیربا کیفیت بالا است و با آموزش مستمر دانش و مهارت فنی کارکنان را تقویت می کند و تخصص در تولید قیر به مهندسان جوان نسل جدید منتقل می شود.

درباره نویسنده

مدیریت editor

دیدگاه‌ها بسته شده اند.
09123455019