قیرگونی بهتر است یا ایزوگام

توسطمدیریت

قیرگونی بهتر است یا ایزوگام

تفاوت قیرگونی یا ایزوگام : این سوال که قیرگونی بهتراست یا ایزوگام، کارفرمایان را در این سوال مشغول کرده  و خریدار قیر گونی یا ایزوگام را که کدام یکی بهتر است؟ قیرگونی یا ایزوگام استاندارد مشابهت و اختلافاتی دارند که متوجه میشویم که قیر گونی بهتر است یا ایزوگام:
1- از مزایای برتری ایزوگام نسبت به قیرگونی اول در این است که نصب آن آسان بوده ودر مکان هایی که فضایی برای آماده سازی و مذاب نمودن قیر ندارند، ایزوگام گزینه بهتری میباشد.
2- ایزوگام بهتر است زیرا: برای عایقکاری سقف و مکانهای دور از دسترس بدلیل سهولت استفاده نسبت به قیرگونی، گزینه ایزوگام بهتر است.
قیرگونی بهتر از ایزوگام است به دلایل زیر
الف- در اجرای ایزوگام بواسطه چسباندن لایه های ایزوگام در کنار هم و ایجاد اورلب، احتمال بازشدن درزهای ایزوگام دراثرمرور زمان ونفوذ سرما وگرما وجود دارد.
ب- در اجرای قیرگونی چون این عمل بصورت یکپارچه انجام میگیرد، احتمال جدایی لایه ها وجود ندارد چون درزی وجود ندارد که بازشود.
ج- قیرگونی بهتر است چون اگر قسمتی از قیرگونی سوراخ شود یا دچار پارگی گردد ، قسمت آسیب دیده را با روش ابتدایی و ساده میتوان ترمیم کرد بدین صورت که با آب کردن مقدارکمی قیرو مقدار کمی گونی، بدون حضور کارگر متخصص قیرگونی کار یا نصاب ایزوگام کار،  منطقه صدمه دیده را براحتی ترمیم نمود
.

درباره نویسنده

مدیریت editor

دیدگاه‌ها بسته شده اند.
09123455019